Μενού Κλείσιμο

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα

Την Κυριακή 16/6/2024 επισκεφθήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης και το Βράχο της Ακρόπολης με εκπαιδευτικούς και εκπαιδευόμενους του Α΄ και Β΄ κύκλου.

Στην επίσκεψη αυτή συμμετείχαν είκοσι οκτώ (28) εκπαιδευόμενοι Α΄ και Β΄ Κύκλου, τρείς (3) συνοδοί εκπαιδευτικοί και έξι (6) εκπαιδευτικοί του σχολείου, σύνολο τριάντα επτά (37) άτομα.
Σκοπός της εκπαιδευτικής επίσκεψης στην Αθήνα ήταν η γνωριμία των εκπαιδευομένων με τον ιστορικό αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης και το Μουσείο της Ακρόπολης. Η επαφή των εκπαιδευομένων με την ιστορία της χώρας μας και τον αρχαίο πολιτισμό μας είναι σημαντική για τη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης, την κατανόηση της συμβολής του αρχαίου κόσμου στην ανθρωπότητα και την ανάπτυξη του μορφωτικού τους κεφαλαίου.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας, από το Μεσολόγγι στην Αθήνα, στο Μουσείο και στον λόφο της Ακρόπολης, συνοδοί εκπαιδευτικοί παρείχαν πληροφορίες στους εκπαιδευόμενους, με πολλά στοιχεία και πληροφορίες και τη σύνδεσή τους με το πρόγραμμα σπουδών του σχολείου. Οι πληροφορίες αφορούσαν πεδία όπως η Γεωγραφία, η Ιστορία, η Ελληνική Γλώσσα, το Περιβάλλον, την Κοινωνική Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό μας, τα Αγγλικά κ.α.
Η μάθηση ήταν βιωματική και οι εκπαιδευόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά σημαντικά μνημεία και εκθέματα του ελληνικού Πολιτισμού. Για ορισμένους, μάλιστα, ήταν η πρώτη φορά που επισκέφθηκαν το πιο σημαντικό αρχαιολογικό μας μνημείο, τον Βράχο της Ακρόπολης και το Μουσείο της Ακρόπολης.
Το τελικό πρόγραμμα διαμορφώθηκε ως εξής:
6:30: Αναχώρηση για Αθήνα
10:15 Επίσκεψη στο Μουσείο Ακρόπολης
13:00 Μεσημεριανό γεύμα σε κλιματιζόμενη αίθουσα
17:00 Επίσκεψη στο Βράχο της Ακρόπολης
18:30 Απογευματινός καφές
20:00 Συγκέντρωση στο Σύνταγμα και αναχώρηση για Μεσολόγγι
Ο σκοπός της επίσκεψης επετεύχθη και οι εκπαιδευόμενοι, σύμφωνα και με τα σχόλια που επισυνάπτονται, είχαν μια υπέροχη εμπειρία στην Αθήνα. Ακόμη και μέσα στο λεωφορείο διασκέδασαν, χόρεψαν, γέλασαν και πέρασαν υπέροχα.
Η επαφή με τους εκπαιδευτικούς τους και τους συνεκπαιδευόμενούς τους, η ανάπτυξη κοινωνικών επαφών, η συζήτηση, η ανταλλαγή απόψεων και η κοινή εμπειρία, τους βοήθησε να βελτιώσουν τις γνώσεις τους, τις κοινωνικές τους δεξιότητες και την αυτοπεποίθηση τους.