Μενού Κλείσιμο

Ημερίδα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης

Την Τετάρτη 24/6/2026 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας, η τελετή ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Την ημερίδα παρακολούθησαν εν ενεργεία εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτικοί του σχολείου, η διοίκηση του σχολείου, απόφοιτοι του σχολείου και πολίτες που ενδιαφέρονται να κάνουν εγγραφή για τη νέα σχολική χρονιά. Παρευρέθηκαν η κυρία Δέσποινα Γεωργιάδη, εκπαιδευτικός θεολόγος, αποσπασμένη στο γραφείο της ΙΜΑΑ, η οποία και απήυθηνε χαιρετισμό και παρέδωσε τα πιστοποιητικά και τα δώρα στους εκπαιδευόμενους που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: “Το πλοίο της ελευθερίας”, ο κύριος Γεράσιμος Μελισσαράτος, διαιτολόγος-διατροφολόγος, η εκπαιδευτικός Γεωργία Παναγιωτοπούλου, οι οποίοι εθουσιάστηκαν από τις εργασίες των εκπαιδευομένων και τις κατασκευές που πραγματοποιήθηκαν στα Σχέδια Δράσης της φετινής χρονιάς.

Στην αρχή της εκδήλωσης μίλησε η Διευθύντρια για το ρόλο του σχολείου στην τοπική κοινωνία και έδειξε τα οφέλη της ύπαρξης αυτού του σχολείου στην πόλη μας. Στη συνέχεια, ο Υποδιευθυντής του σχολείου παρουσίασε τα προγράμματα Erasmus+ που υλοποιήθηκαν τη φετινή χρονιά στη Μαδρίτη και το Μόναχο. Εκπαιδευόμενοι που συμμετείχαν σε αυτά τα προγράμματα κατέθεσαν την απόψή τους για τα οφέλη της συμμετοχής σε αυτού του είδους τις εκπαιδευτικές δράσεις και τη στήριξη που έλαβαν από το σχολείο, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από το εκπαιδευτικό ταξίδι.

Έπειτα, οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στα Σχέδια Δράσης Α΄ και Β΄ κύκλου μαζί με εκπαιδευόμενους παρουσίασαν την εξέλιξη των σχεδίων δράσης και τα τελικά πονήματα αυτών και εξήγησαν το σκοπό και τους στόχους που τέθηκαν.

Στο τέλος της εκδήλωσης έπαιξε μουσική ο Χρήστος Βλαχογιάννης και τραγούδησε η Αναστασία Γλιάτσου, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά.

Στην αίθουσα της εκδήλωσης υπήρχε έκθεση με τα τελικά πονήματα των εκπαιδευομένων και τα εργαστήρια που υλοποιήθηκαν τη φετινή χρονιά, αλλά και μπουφές με γλυκά, αλμυρά εδέσματα, νερά και αναψυκτικά.